{"id":200,"date":"2016-03-31T20:34:10","date_gmt":"2016-03-31T18:34:10","guid":{"rendered":"https:\/\/beta.tindevindu.no\/vindu\/?page_id=200"},"modified":"2023-10-18T19:30:19","modified_gmt":"2023-10-18T17:30:19","slug":"vilkaar","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.tindevindu.no\/vindu\/kundesenter\/vilkaar\/","title":{"rendered":"Vilk\u00e5r"},"content":{"rendered":"

Disse vilk\u00e5rene blir en del av kontrakten, mellom deg, kj\u00f8peren, og oss,\u00a0Tindevindu AS,\u00a0Erling Skjalgssonsgate 18, 0267 Oslo, org.nr. 911 668 785 MVA.
\nHar du noen sp\u00f8rsm\u00e5l? Ring oss p\u00e5 22 11 30 00 eller send en e-post til kundeservice@tindevindu.no. Du kan ogs\u00e5 skrive til Tindevindu AS, Erling Skjalgssonsgate 18, 0267\u00a0Oslo.<\/p>\n

1. Henvendelser<\/h2>\n

Vi skal besvare alle kundehenvendelser per e-post personlig og s\u00e5 snart som mulig, innen 48 timer p\u00e5 arbeidsdager. V\u00e5re tilbud er gyldige i 30 dager om ikke annet er oppgitt.<\/p>\n

2. Prismatch<\/h2>\n

Den beste vindushandelen skal du finne hos oss. Dersom du skulle f\u00e5 et tilbud med samme kvalitet til lavere pris av en annen norsk vindusleverand\u00f8r, skal vi matche tilbudet, eller gi deg et bedre tilbud. For at vi skal matche prisen, sender du oss konkurrentens tilbud og referansenummeret til et tilsvarende tilbud du har f\u00e5tt av oss. Vi sjekker at begge tilbudene er sammenlignbare, for eksempel at de gjelder de samme vindusm\u00e5l og at vinduene er av samme kvalitet. Vi forutsetter ogs\u00e5 at det konkurrerende tilbudet er \u00e5pent tilgjengelig for alle privatkunder. Prismatch gjelder for tilbud til privatpersoner opp til 75.000 kroner, for alle produkter som du kan bestille i nettbutikken. Prismatch gjelder ikke for frakt, og ikke for bestillinger som allerede er inng\u00e5tt.<\/p>\n

3. Avtaleinng\u00e5else og ordrebekreftelse<\/h2>\n

Du m\u00e5 ha fylt 18 \u00e5r for \u00e5 kunne handle hos oss. Avtalen er bindende for begge parter n\u00e5r vi mottar din bestilling. En part er likevel ikke bundet av avtalen hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet i nettbutikken eller i kj\u00f8perens bestilling, og den annen part inns\u00e5 eller burde ha innsett at det forel\u00e5 en slik feil.<\/p>\n

N\u00e5r vi har mottatt din bestilling, sender vi deg en ordrebekreftelse per e-post. Sjekk at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til antall, varetype, osv. Skulle ordrebekreftelsen ikke samsvare med bestillingen, ta kontakt med oss umiddelbart.<\/p>\n

Dersom ikke annet er oppgitt vises alle vindustegninger i tilbud og ordre sett fra utsiden<\/span>.<\/p>\n

Alle endringer til en ordre skal avtales skriftlig. Varene settes i produksjon 1-2 dager etter bestilling. N\u00e5r produksjonen er p\u00e5begynt er det ofte for sent \u00e5 gj\u00f8re endringer\/kansellere.<\/p>\n

Skal vinduene monteres h\u00f8yere enn 800 moh, ber vi deg opplyse om det skriftlig ved bestilling (pga. lufttrykket). Glassenheten m\u00e5 i slike tilfeller muligens forsegles og monteres p\u00e5 stedet eller utstyres med ventil (ekstrakostnad).<\/p>\n

4. Betaling<\/h2>\n

Vi tilbyr deg flere betalingsmuligheter, inklusive faktura, kortbetaling,\u00a0og handlekonto.<\/p>\n

Ved fakturabetaling forbeholder vi oss retten til \u00e5 foreta en kredittsjekk. Vanligvis (ved godkjent kreditvurdering) f\u00e5r du en faktura n\u00e5r varene sendes fra v\u00e5rt lager, slik at du betaler etter at du mottar varene. N\u00e5r kreditvurderingen ikke godkjennes, tar vi kontakt for \u00e5 avtale forh\u00e5ndsbetaling.<\/p>\n

Betaler du med kort (Visa eller MasterCard), kan det komme opp en side som ber om sikkerhetskode e.l. knyttet til banken din. Dette er en del av 3D Secure standarden. 3D Secure (Verified by VISA og MasterCard SecureCode) er den sikkerhetsl\u00f8sningen som VISA og MasterCard benytter for \u00e5 identifisere kortholder ved kj\u00f8p over internett. 3D Secure har blitt et krav for \u00e5 gj\u00f8re handel over internett enda sikrere. Du m\u00e5 som regel oppgi en kode fra kodekortet eller nettbank kalkulatoren som du har f\u00e5tt av din bank. N\u00e5r du har tastet inn koden og bekreftet vil du f\u00e5 se en side som takker for bestillingen. Vi i Tindevindu f\u00e5r ikke tilgang til dine kortopplysninger. Ved kj\u00f8p av lagervarer belastes kortet ditt n\u00e5r vi sender varene fra v\u00e5rt lager. Tilvirkningsvarer produseres etter dine spesifikasjoner – ved kj\u00f8p av disse belastes kortet ved produksjonsstart.<\/p>\n

Ansvarlig for kredittkorttransaksjoner p\u00e5 Tindevindu.no er Tindevindu AS, Erling Skjalgssonsgate 18, 0267 Oslo.<\/p>\n

5. Levering og leveringstider<\/h2>\n

Lagervarer forlater v\u00e5rt lager vanligvis i l\u00f8pet av 1-2 arbeidsdager, senest i l\u00f8pet av maksimalt 1 uke. Alle andre varer produseres etter dine m\u00e5l og spesifikasjoner (tilvirkningsvarer) og sendes i l\u00f8pet av cirka 6-8 uker. I bestillingsprosessen ser du tydelig hvilke varer som er lagervarer. Inneholder din bestilling b\u00e5de lagervarer og tilvirkningsvarer, leveres den samlet om ikke annet er avtalt. \u00d8nsker du \u00e5 f\u00e5 vinduene dine i flere sendinger, kan vi selvf\u00f8lgelig ordne dette mot fakturering av h\u00f8yere fraktpris.<\/p>\n

Levering skjer til leveringsadresse angitt i bestillingen. Vi leverer kun til fastlands-Norge. Ved bestilling til en adresse p\u00e5 en \u00f8y uten broforbindelse leverer vi til n\u00e6rmeste rimelig sted p\u00e5 fastlandet.<\/p>\n

V\u00e5r logistikkpartner vil varsle deg i forkant av leveringen ved \u00e5 ringe til mobilnummeret oppgitt i bestillingen. For \u00e5 levere til adressen du oppgir, forutsetter vi kj\u00f8rbar vei fram til leveringsadressen med stor lastebil (lengde opp til 18m, bredde opp til 2,6m pluss speil, h\u00f8yde opp til 4,5m). Dersom dette er et problem, ber vi deg ringe oss slik at vi kan finne en annen l\u00f8sning, for eksempel mindre lastebil. Levering skjer med lastebil med l\u00f8ftelem dersom ikke annet er skriftlig avtalt. Vi leverer derfor p\u00e5 gateplan, s\u00e5 n\u00e6rt ditt hus som det er praktisk mulig \u00e5 komme med lastebil og jekketralle (sj\u00e5f\u00f8rens vurdering). Vennligst ta kontakt om du \u00f8nsker levering med kranbil (ekstrakostnad).<\/p>\n

M\u00f8ter du ikke opp til avtalt leveringstidspunkt, kan vi v\u00e6re n\u00f8dt til \u00e5 viderefakturere deg transport\u00f8rens gebyr for en bomtur, eller losse varene i din frav\u00e6r (da ansees leveringen som utf\u00f8rt). P\u00e5 samme m\u00e5te kan vi v\u00e6re n\u00f8dt \u00e5 viderefakturere transport\u00f8rens gebyrer for un\u00f8dig ventetid for\u00e5rsaket av kunden. Dersom kunden ikke er tilgjengelig for mottak slik at varene m\u00e5 oppbevares hos transport\u00f8r vil lagerleie viderefaktureres.
\n\u00d8nsker du \u00e5 hente vinduene dine selv fra v\u00e5rt lager (utenfor Oslo), ber vi deg kontakte oss.<\/p>\n

6. Unders\u00f8kelse av varen<\/h2>\n

N\u00e5r du mottar varen, er det viktig at du unders\u00f8ker om den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler. Det er viktig at du unders\u00f8ker varen f\u00f8r<\/span> du underskriver p\u00e5 fraktpapirene at varen er levert uskadet. Hvis varen er skadet, skal du s\u00f8rge for at lastebilsj\u00e5f\u00f8ren skriver dette p\u00e5 fraktpapirene, og du skal kontakte oss omg\u00e5ende. Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, skal du ikke montere varene, og du skal melde fra til oss omg\u00e5ende. Igjen: Vi ber deg unders\u00f8ke varene n\u00f8ye n\u00e5r de leveres, og f\u00f8r<\/span> du underskriver p\u00e5 fraktpapirene.<\/p>\n

7. Risiko for varen<\/h2>\n

Alle skader som oppst\u00e5r under transporten til deg st\u00e5r vi for (gjelder ikke hvis\u00a0du henter vinduene selv). Risikoen for varen g\u00e5r over p\u00e5 kj\u00f8peren n\u00e5r varen er levert, eller n\u00e5r kj\u00f8per henter varene fra v\u00e5rt lager. Hvis kj\u00f8peren unnlater \u00e5 overta en vare som er stilt til hans eller hennes r\u00e5dighet etter avtalen, har kj\u00f8peren likevel risikoen for tap eller skade som skyldes egenskaper ved varen selv.<\/p>\n

8. Angrerett (ved forbrukerkj\u00f8p)<\/h2>\n

Handler du hos oss som forbruker, s\u00e5 kan du angre kj\u00f8pet av varen etter angrerettlovens bestemmelser. Legg merke til at det ikke er angrerett p\u00e5 varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner (se avsnittet om tilvirkningsvarer nedenfor).<\/p>\n

Angrerett inneb\u00e6rer at du uten grunn kan returnere varen til oss selv om det ikke er noen mangel ved den og selv om den ikke er levert. Du m\u00e5 gi oss skriftlig melding om bruk av angreretten innen 14 dager etter at varen er mottatt (e-post, angrerettsskjema, eller brev, se kontaktinformasjon helt \u00f8verst). For \u00e5 overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender meldingen om at du vil bruke angreretten f\u00f8r angrefristen utl\u00f8per.<\/p>\n

Vi tilbakebetaler kj\u00f8pesummen til deg (inklusive leveringskostnader, med unntak av tilleggskostnader som f\u00f8lge av at du har valgt en annen type levering enn den billigste typen standardleveringen vi tilbyr) s\u00e5 fort som mulig etter at vi mottar varen eller dokumentasjon p\u00e5 at varen er sendt tilbake (senest innen 14 dager). Du vil ikke bli p\u00e5lagt noe gebyr som f\u00f8lge av tilbakebetalingen. Er produktet brukt og dette har f\u00f8rt til en verdireduksjon p\u00e5 varen, kan vi gj\u00f8re et tilsvarende fradrag i kj\u00f8pesummen, f\u00f8r resten av kj\u00f8pesummen tilbakebetales. Verdireduksjonen kan v\u00e6re betydelig, for eksempel om monteringshullene har blitt brukt. H\u00e5ndtering av varen som er n\u00f8dvendig for \u00e5 fastsl\u00e5 varens art, egenskaper og funksjon f\u00f8rer ikke til en verdireduksjon.<\/p>\n

Ved bruk av angreretten m\u00e5 varen leveres tilbake til oss innen rimelig tid (du skal sende varen innen 14 dager etter den dag du underrettet oss om at du ville g\u00e5 fra avtalen). Varene skal sendes tilbake i originalemballasjen (eller forsvarlig pakket), til Tindevindu AS, c\/o H. Str\u00f8m Logistikk, Konnerudgata 2, 3045 Drammen). Vi kan ikke ta imot varer p\u00e5 v\u00e5r postadresse.<\/p>\n

Kj\u00f8peren skal betale kostnadene for returforsendelsen. Prisen p\u00e5 returforsendelsen kan variere betydelig og er avhengig av antall vinduer, st\u00f8rrelsen p\u00e5 vinduene, avstand fra Oslo, samt avstand til n\u00e6rmeste godsterminal. Prisen p\u00e5 returforsendelsen kan regnes ut i fraktpriskalkulatorene til f.eks. Bring (www.bring.no, tlf. 04545) eller Postnord (www.postnordlogistics.no, tlf. 09300). Returkostnadene kan v\u00e6re betydelig h\u00f8yere enn fraktprisen oppgitt i ordrebekreftelse og faktura.<\/p>\n

Viktig informasjon om angrerett ved kj\u00f8p av tilvirkningsvarer:<\/p>\n

Alle andre varer enn lagervarer produseres etter dine m\u00e5l og spesifikasjoner (tilvirkningsvarer), og angreretten gjelder ikke for slike tilvirkningsvarer. I bestillingsprosessen ser du tydelig hvilke varer som er lagervarer og hvilke varer som produseres etter dine m\u00e5l og spesifikasjoner. Bestiller du tilvirkningsvarer, samtykker du gjennom din aksept av disse vilk\u00e5r til at vi begynner produksjonen 24 timer etter bestilling. Dette gj\u00f8r vi for \u00e5 kunne levere vinduene dine s\u00e5 fort som mulig. \u00d8nsker du \u00e5 stoppe produksjonen etter dette tidspunktet, tilbyr vi deg muligheten til \u00e5 slette bestillingen mot at du kompenserer oss for p\u00e5l\u00f8pte produksjonskostnader. En betydelig del av produksjonskostnadene p\u00e5l\u00f8per innen kort tid etter bestilling. Det er derfor viktig at du sjekker antall, m\u00e5l og spesifikasjonener f\u00f8r du bestiller. \u00d8nsker du en lengre \u00abbetenkningstid\u00bb f\u00f8r vi begynner produksjonen, s\u00e5 kan vi selvf\u00f8lgelig ordne det (m\u00e5 avtales skriftlig, leveringstiden blir forlengret tilsvarende).<\/p>\n

Vi viser til angrerettloven, spesielt til \u00a7 22 e) (\u00abAngreretten gjelder ikke avtaler om […] levering av varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har f\u00e5tt et tydelig personlig preg\u00bb).<\/p>\n

9. Reklamasjon<\/h2>\n

Dersom det foreligger en mangel ved varen, m\u00e5 du gi oss skriftlig melding innen rimelig tid om at du vil p\u00e5berope deg mangelen.<\/p>\n

F\u00f8r du melder fra om en mangel, er det viktig at du verifiserer at det er en produksjonsfeil p\u00e5 produktet, og at produktet har blitt lagret, h\u00e5ndtert, montert og vedlikehold etter v\u00e5re instruksjoner. Send oss gjerne et bilde for \u00e5 dokumentere mangelen.<\/p>\n

Dersom det foreligger produksjonsfeil, skal vi selvf\u00f8lgelig rette dette eller omlevere varen, eller gi deg forholdsmessig prisavslag, og dette skal vi gj\u00f8re innen rimelig tid. Selgeren kan motsette seg kj\u00f8perens krav dersom gjennomf\u00f8ringen av kravet er umulig eller volder selgeren urimelige kostnader. Mindre hakker eller fliser som blir usynlige etter montering (skult bak utforing, lister, osv) ansees ikke som gyldig reklamasjon.<\/p>\n

Kondens, dugg eller rim p\u00e5 utsiden<\/span> av vinduet kan forekomme ved moderne vinduer. Dette er et kvalitetstegn \u2013 vinduet slipper ut lite varme. Det skyldes ikke feil p\u00e5 ruten og ansees ikke som gyldig reklamasjon.<\/p>\n

Kondens, dugg eller rim p\u00e5 innsiden<\/span> av vinduet kan forekomme dersom luftfuktigheten i rommet er for h\u00f8y og\/eller temperaturen i rommet er for lav. Det skyldes ikke feil p\u00e5 ruten og ansees ikke som gyldig reklamasjon.<\/p>\n

Selvrensende glass reduserer behovet for vindusvask p\u00e5 utsiden av vinduet betydelig, men glassets selvrensende funksjon forutsetter en viss luftfuktighet\/regn og solstr\u00e5ling p\u00e5 glasset, eller litt hjelp med hageslangen. Vi kan ikke garantere at selvrensende glass aldri m\u00e5 vaskes.<\/p>\n

10. Garanti<\/h2>\n

Vi velger kun de beste materialene til dine vinduer, og er meget stolte over kvaliteten vi leverer.
\nP\u00e5 dine vinduer f\u00e5r du 20 \u00e5rs garanti mot r\u00e5te, 10 \u00e5rs garanti mot kondens mellom rutene, 10 \u00e5rs garanti p\u00e5 beslag og hengsler, og 10 \u00e5rs garanti p\u00e5 vrider og tilbeh\u00f8r.<\/p>\n

Garantien gjelder alle vinduer som kan bestilles i nettbutikken, levert ferdig hvitmalt (NCS S 0502 Y).<\/p>\n

For at garantien gjelder m\u00e5 vinduet h\u00e5ndteres, oppbevares, monteres, brukes, og vedlikeholdes ihht. v\u00e5re instruksjoner. Vi viser spesielt til at det m\u00e5 ikke v\u00e6re for h\u00f8y luftfuktighet og\/eller for lav temperatur i rommet. Dersom luftfuktigheten er for h\u00f8y og\/eller temperaturen er for lav, vil det dannes kondens p\u00e5 innsiden av ruten, som kan skade vinduets ramme og\/eller karm, og det vil ikke dekkes av garantien. Vi viser ogs\u00e5 spesielt til at vinduets overflatebehandling m\u00e5 kontrolleres fire ganger \u00e5rlig og utbedres om n\u00f8dvendig. Brudd eller sprekker i glass som oppst\u00e5r etter montering dekkes ikke av garantien. De fleste tilfeller glassbrudd skyldes et termisk brudd – vi oppfordrer til at v\u00e5r informasjon om termisk brudd leses n\u00f8ye og f\u00f8lges for \u00e5 redusere risikoen. Falming og misfarging av malingen, samt kvaeutsivning og kvistgjennomslag dekkes ikke av garantien – treverk er et levede materiale, s\u00e5 selv om vi benytter kvalitetsmaterialer vil dette kunne forekomme over tid.\u00a0 Vedlikehold m\u00e5 v\u00e6re dokumentert utf\u00f8rt for at garantien mot r\u00e5te og garantien p\u00e5 beslag, hengsler og vrider gjelder.<\/p>\n

Ved garantisaker forbeholder vi oss retten til \u00e5 velge en tilfredsstillende l\u00f8sning. I det tilfelle vi velger \u00e5 levere et nytt vindu, dekkes ikke kostnader for demontering og montering. Reklamasjonen m\u00e5 meldes til Tindevindu skriftlig n\u00e5 snart den er gjort kjent, og bildedokumentasjon m\u00e5 vedlegges. Garantien gjelder ikke ved modifisering av vinduet uten v\u00e5r skriftlig tillatelse eller ved delvis oppvarming av glasset (for eksempel for\u00e5rsaket av isolerende materialet som dekker en del av glasset). Garantiens avtale gjelder de leverte produkter og dekker ikke tilst\u00f8tende produkter (f.eks utforinger og listverk) eller f\u00f8lgeskader p\u00e5 inventar og bygg.<\/p>\n

11. Forsinkelse<\/h2>\n

Vi gj\u00f8r v\u00e5rt ytterste for \u00e5 levere varene innenfor leveransetiden vi lover. Vi m\u00e5 dog ta forbehold om force majeure, streik, lockout, transporthindringer, feil under produksjon, forsinkelser av r\u00e5materialer, og transportskader. Vi tar ikke ansvar for \u00f8konomisk tap grunnet forsinket levering. Skal du bruke en snekker til \u00e5 sette inn vinduene, anbefaler vi at du avtaler endelig monteringstid med snekkeren etter at du har mottatt vinduene.<\/p>\n

12. Kj\u00f8perens mislighold<\/h2>\n

Dersom kj\u00f8peren ikke betaler eller oppfyller de \u00f8vrige forpliktelsene etter avtalen, og dette ikke skyldes selgeren eller forhold p\u00e5 selgerens side, kan selgeren holde varen tilbake, kreve oppfyllelse av avtalen, kreve avtalen hevet samt erstatning fra kj\u00f8peren. Selgeren kan ogs\u00e5 etter omstendighetene kunne kreve renter ved forsinket betaling og inkassogebyr.<\/p>\n

13. Salgspant<\/h2>\n

Vi har salgspant i varene inntil kj\u00f8pesummen inkludert eventuelle renter og omkostninger er betalt.<\/p>\n

14. Personvern<\/h2>\n

Vi skal kun innhente og lagre de personopplysninger som er n\u00f8dvendig for at vi skal kunne gjennomf\u00f8re forpliktelsene etter avtalen. Dine personopplysninger utleveres kun til andre hvis det er n\u00f8dvendig for at selgeren skal f\u00e5 gjennomf\u00f8rt avtalen med kj\u00f8peren, eller i lovbestemte tilfelle. Dine personopplysninger lagres kryptert. Betaler du med kort, f\u00e5r vi ikke tilgang til dine kortopplysninger. Vennligst ta kontakt om du har sp\u00f8rsm\u00e5l om personopplysninger knyttet til deg.
\nV\u00e5rt nettsted benytter seg av cookies (informasjonskapsler), som de fleste andre nettbutikker, og i henhold til norsk lovgivning. Informasjonskapselen lagres p\u00e5 brukerens datamaskin, og skal gi deg en bedre brukeropplevelse p\u00e5 v\u00e5r nettside, for eksempel med funksjoner som \u00abhandlekurv\u00bb. Vi bruker cookies ogs\u00e5 for \u00e5 m\u00e5le bruket av v\u00e5re nettsider, slik at vi kan forbedre brukeropplevelsen. Informasjonskapslene lagrer informasjon om din IP adresse, valgt nettleser, operativsystem, samt data over bes\u00f8kte undersider og dato\/tidspunkt for bes\u00f8ket. Du kan skru av bruk av cookies i din nettleser (da er det mulig at nettstedet ikke alltid fungerer som det skal). Ved \u00e5 bruke v\u00e5r nettside samtykker du til bruk av informasjonskapsler.<\/p>\n

15. Konfliktl\u00f8sning<\/h2>\n

Vi skal gi deg en god kj\u00f8psopplevelse og kundetjeneste \u2013 uten noen grunn til \u00e5 krangle. Likevel: Partene skal fors\u00f8ke \u00e5 l\u00f8se eventuelle tvister i minnelighet.<\/p>\n

16. Immaterielle rettigheter<\/h2>\n

Vi eier alle immaterielle rettigheter p\u00e5 innholdet p\u00e5 v\u00e5re nettsider. Gjennom din bruk av nettsiden aksepterer du \u00e5 respektere disse. Innhold fra v\u00e5re nettsider m\u00e5 ikke kopieres til kommersiell bruk.<\/p>\n

Vilk\u00e5r fra 21.04.2016<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Disse vilk\u00e5rene blir en del av kontrakten, mellom deg, kj\u00f8peren, og oss,\u00a0Tindevindu AS,\u00a0Erling Skjalgssonsgate 18, 0267 Oslo, org.nr. 911 668 785 MVA. Har du noen sp\u00f8rsm\u00e5l? Ring oss p\u00e5 22 11 30 00 eller send en e-post til kundeservice@tindevindu.no. Du kan ogs\u00e5 skrive til Tindevindu AS, Erling Skjalgssonsgate 18, 0267\u00a0Oslo. 1. Henvendelser Vi skal besvare … Fortsett \u00e5 lese \u00abVilk\u00e5r\u00bb<\/span><\/a><\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"parent":27,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.tindevindu.no\/vindu\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/200"}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.tindevindu.no\/vindu\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.tindevindu.no\/vindu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.tindevindu.no\/vindu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.tindevindu.no\/vindu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=200"}],"version-history":[{"count":9,"href":"https:\/\/www.tindevindu.no\/vindu\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/200\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":11802,"href":"https:\/\/www.tindevindu.no\/vindu\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/200\/revisions\/11802"}],"up":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.tindevindu.no\/vindu\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/27"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.tindevindu.no\/vindu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=200"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}