Reklamasjon

Vi lever av fornøyde kunder

Vi lever av at fornøyde kunder kommer tilbake til oss og anbefaler oss til sine kollegaer og venner.

Vi gjør alt vi kan for å levere et produkt av toppkvalitet på riktig sted til riktig tid. Men – også vi er bare mennesker, og vi kan gjøre feil. Dersom dette skjer, vil vi gjerne ta tak i feilen og løse den sammen med deg så fort som mulig.

Ta kontakt

Er du misfornøyd, ber vi deg derfor å ta kontakt med én gang – enten du sender din reklamasjon på mail til kundeservice@tindevindu.no eller på telefon 22 11 30 00. Vi vil hjelpe deg så ubyråkratisk som mulig. Du trenger ikke fylle ut noen skjemaer eller lignende, men det kan hende at vi ber deg å sende oss en liten beskrivelse og/eller bilder av skaden eller problemet.

Løsninger

Avhengig av problemet eller feilen vi har gjort vil vi finne en god løsning sammen med deg. Dette kan være at

  • vi leverer et vindu på nytt
  • vi reparerer eller utbedrer et vindu hjemme hos deg
  • vi leverer en reservedel eller hjelper deg å utbedre en skade
  • vi erstatter vindusprisen
  • vi gir deg et prisavslag.

Løsningen vi foreslår vil være individuell og avhengig av flere faktorer, bl.a. feilen vi har gjort, tekniske vurderinger, osv. Når vi vurderer mulige løsninger bruker vi det vi kaller for «avis-testen»: Vi skal tilby deg en løsning som vi kan stå for med god samvittighet gitt sakens natur og omstendigheter hvis saken hadde vært på forsiden av VG eller Aftenposten.

Funnet en feil, eller har du en kommentar? Gi oss en tilbakemelding